ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» також охоплює навчанням учнів з особливими освітніми потребами. Створені спеціальні групи де дана категорія учнів здобуває професію "Маляр, Штукатур". Пріорітетним завданням закладу освіти є створення для таких учнів навчально-корекційного середовища.Саме цій темі було присвячено вебінар «Застосування корекційних прийомів при навчанні учнів з особливими освітніми потребами за професіями «Маляр», «Штукатур», що відбувся 21 січня 2021 року, де враховуючи досвід роботи ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» учасниками заходу розглянуто питання щодо психолого-педагогічних характеристик учнів з особливими освітніми потребами: охарактеризовано категорії та ступені порушення психофізичного стану учнів, особливості формування навчально-плануючої документації; значимість компетентності педагога в організації навчальної діяльності учнів зазначеної категорії.
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Ірина ПЕЧЕНА
2.2.21
У закладах П(ПТ)О Сумської області навчається 173 учня з інвалідністю, 85 в спеціальних групах.
ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» також охоплює навчанням учнів з особливими освітніми потребами. Створені спеціальні групи де дана категорія учнів здобуває професію "Маляр, Штукатур". Пріорітетним завданням закладу освіти є створення для таких учнів навчально-корекційного середовища.Саме цій темі було присвячено вебінар «Застосування корекційних прийомів при навчанні учнів з особливими освітніми потребами за професіями «Маляр», «Штукатур», що відбувся 21 січня 2021 року, де враховуючи досвід роботи ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» учасниками заходу розглянуто питання щодо психолого-педагогічних характеристик учнів з особливими освітніми потребами: охарактеризовано категорії та ступені порушення психофізичного стану учнів, особливості формування навчально-плануючої документації; значимість компетентності педагога в організації навчальної діяльності учнів зазначеної категорії.
ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» також охоплює навчанням учнів з особливими освітніми потребами. Створені спеціальні групи де дана категорія учнів здобуває професію "Маляр, Штукатур". Пріорітетним завданням закладу освіти є створення для таких учнів навчально-корекційного середовища.Саме цій темі було присвячено вебінар «Застосування корекційних прийомів при навчанні учнів з особливими освітніми потребами за професіями «Маляр», «Штукатур», що відбувся 21 січня 2021 року, де враховуючи досвід роботи ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» учасниками заходу розглянуто питання щодо психолого-педагогічних характеристик учнів з особливими освітніми потребами: охарактеризовано категорії та ступені порушення психофізичного стану учнів, особливості формування навчально-плануючої документації; значимість компетентності педагога в організації навчальної діяльності учнів зазначеної категорії.
0 Коментарі