Використання інтерактивних та проєктних технологій в освітньому процесі

 

21 грудня 2022р. в ДНЗ “Глухівське вище професійне училище” пройшов фестиваль педагогічних ідей з теми “Використання інтерактивних та проєктних технологій в освітньому процесі”

Під час зустрічі відбувся обмін педагогічними напрацюваннями педагогів щодо використанні цифрових інструментів, засобів та застосунків у загальноосвітній та професійній підготовці. 

Практичний досвід із використання проєктних технологій, створення електронного освітнього контенту презентували на семінарі педагоги:

Оксана Лукаш - “Використання проєктних технологій під час дистанційного навчання”;

Олександр Маньковський - “Застосування інноваційних технологій на уроках виробничого навчання”;

Володимир Негрєй - “Актуальність використання хмари слів в умовах дистанційного навчання”;

Наталія Клюєва - "Використання ментальних карт, хмари слів на уроках історії";

Наталія Євтушенко - “Створення презентацій за допомогою PowePoint та відеолекцій”;

Євгеній Кулик - “Відеоконтент для уроків виробничого навчання. Movie master”;

Олена Тищенко - “Створення відеоматеріалів”;

Світлана Шарап - “Застосування онлайн-ресурсу Canva для створення ментальних карт та презентацій”;

Олена Литовська - “Використання тестів при оцінюванні учнів в процесі дистанційного навчання”;

Тетяна Новикова - “Проведення контрольних робіт за допомогою онлайн-ресурсу onlinetestpad.com”;

Любов Кулик - “Google Docs як інструмент онлайн-освіти”;

Ольга Гридякіна - “Робота з Google Forms”;

Ірина Печена - “Реалізація контролю знань за допомогою Google Forms”;

Володимир Філіпович - “Використання модулів quizlet”;

Марина Клименко - “Використання флеш-карт для створення інтерактивних завдань”;

Наталія Журенко - “Використання інтерактивних вправ LearningApps”;

Анна Насоненко - “Використання інтерактивних вправ за допомогою LearningApps, wizer.me та створення онлайн тестів”;

Олена Чельцова - “Інтерактивні робочі аркуші Life Worksheets”;

Оксана Московченко - “Дошка Padlet як засіб інформування та взаємодії”;

Володимир Скоченко - “Використання цифрових інструментів для синхронного навчання в умовах сьогодення”.

Викладачі та майстри виробничого навчання заслухали цікавий досвід та отримати корисні рекомендації щодо застосування різних цифрових технологій, підвищили цифрову грамотність та розширили власне орієнтування в інформаційному просторі.

Дякуємо  педагогам цікавий, корисний досвід. Бажаємо подальших успіхів в педагогічній діяльності!

0 Коментарі